FAQ
- Ik wil mijn standaard stortingslimiet deactiveren. Hoe kan ik dat doen?
- Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
- Waarom bieden jullie geen stortingsbonus aan?
- Wat is het minimum en het maximum bedrag dat ik kan storten?
- Mijn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
- MIjn transactie werd geweigerd door paysafecard. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
- Hoe kan ik geld opnemen op Lucky Games?
- Ik wil een storting uitvoeren met een paysafecard prepaidkaart. Hoe doe ik dat?
- Hoe kan ik geld storten op Lucky Games?
- Ik heb online een opname aangevraagd. Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn bankrekening beschikbaar is?
- Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
- Het lukt me niet om een opname te doen. Wat kan ik doen?
- Ik heb een opname aangevraagd, maar ik ben van mening veranderd. Kan ik het annuleren?
- Ik vind mijn storting niet terug in mijn geschiedenis. Hoe weet ik of het goed is uitgevoerd?
- Er is een transactie van mijn bankrekening afgeschreven die niet op mijn speleraccount is gestort. Wat kan ik doen?