Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Een aanvraag indienen
  1. LuckyGames.be (NL)
  2. Stortingen en opnames
  3. FAQ

FAQ

  • Ik wil mijn standaard stortingslimiet deactiveren. Hoe kan ik dat doen?
  • Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
  • Waarom bieden jullie geen stortingsbonus aan?
  • Wat is het minimum en het maximum bedrag dat ik kan storten?
  • Mijn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
  • MIjn transactie werd geweigerd door paysafecard. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
  • Hoe kan ik geld opnemen op Lucky Games?
  • Ik wil een storting uitvoeren met een paysafecard prepaidkaart. Hoe doe ik dat?
  • Hoe kan ik geld storten op Lucky Games?
  • Ik heb online een opname aangevraagd. Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn bankrekening beschikbaar is?
  • Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
  • Het lukt me niet om een opname te doen. Wat kan ik doen?
  • Ik heb een opname aangevraagd, maar ik ben van mening veranderd. Kan ik het annuleren?
  • Ik vind mijn storting niet terug in mijn geschiedenis. Hoe weet ik of het goed is uitgevoerd?
  • Er is een transactie van mijn bankrekening afgeschreven die niet op mijn speleraccount is gestort. Wat kan ik doen?
LuckyGames.be (NL)
English (US) Français