FAQ
- Ik heb mezelf niet kunnen authenticeren, wat moet ik doen?
- Hoe gebruik ik Itsme om mijn account te authenticeren?
- Hoe kan ik mij authenticeren met de optie “Foto's maken”?
- Verificatie verplicht vanaf 1 mei 2025
- Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
- Hoe kan ik me inschrijven op Lucky Games?
- Het lukt me niet om me in te schrijven op Lucky Games. Wat kan ik doen?
- Het lukt me niet om op mijn account in te loggen. Waarom?
- Ik wil mijn account verwijderen. Hoe kan ik dat doen?
- Ik wil mijn pauze of zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
- Ik wil graag mijn e-mailadres wijzigen. Hoe doe ik dat?
- Ik wil geen e-mails of communicatie meer van LuckyGames ontvangen. Wat kan ik doen?
- Ik wil mijn pseudo veranderen, kan dat?
- Je wilt geen transactionele e-mails meer ontvangen. Wat moet je doen?
- Ik wil mijn account graag afsluiten om een ander aan te maken. Is dat mogelijk?
- Ik kan mijn telefoonnummer niet wijzigen. Hoe gaat het in zijn werk?
- Moet ik ingeschreven zijn om op Lucky Games te spelen?
- Ik wil mijn pauze of zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
- Moet ik betalen om me op Lucky Games in te schrijven?
- Ik ben mijn gebruikersnaam of mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik ze terug?
- Ik ben verhuisd. Moet ik dat aangeven?
- Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
- Ik denk dat mijn account is gehackt. Wat kan ik doen?
- Vanaf welke leeftijd mag ik op Lucky Games spelen?
- Voor welke beroepen is het verboden om te spelen?
- Ik kan mijn land niet op het inschrijvingsformulier terugvinden. Waarom?
- Kan ik meerdere accounts op Lucky Games hebben?
- Hoe en waarom moet ik mijn account verifiëren?