FAQ
- Mijn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
- Ik wil mijn standaard stortingslimiet deactiveren. Hoe kan ik dat doen?
- Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
- Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
- Wat is het minimale en maximale bedrag dat ik kan opnemen?
- Ik kan mijn volledige krediet niet opnemen. Wat kan ik doen?
- Ik heb mijn documenten opgestuurd om mijn account te verifiëren, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen. Waarom?
- Je wilt de annuleringsoptie voor opnames uitschakelen. Hoe doe je dat?
- Je wilt je IBAN wijzigen om een opname te doen. Hoe doe je dat?
- Moet ik belasting betalen over mijn winst?
- Ik heb geen verificatiemail ontvangen. Wat moet ik doen?
- Ik ondervind een probleem bij het storten via Aion. Wat kan ik doen?
- Wat zijn persoonlijke stortingslimieten?
- Kan ik mijn stortingsgeschiedenis verwijderen?
- Kun je geld storten of opnemen van een bankrekening die niet van jou is?
- Hoe doe je een snelle storting via een QR-code?
- Waarom bieden jullie geen stortingsbonus aan?
- Wat is het minimum en het maximum bedrag dat ik kan storten?
- MIjn transactie werd geweigerd door paysafecard. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
- Hoe kan ik geld opnemen op Lucky Games?
- Ik wil een storting uitvoeren met een paysafecard prepaidkaart. Hoe doe ik dat?
- Hoe kan ik geld storten op Lucky Games?
- Ik heb online een opname aangevraagd. Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn bankrekening beschikbaar is?
- Het lukt me niet om een opname te doen. Wat kan ik doen?
- Ik vind mijn storting niet terug in mijn geschiedenis. Hoe weet ik of het goed is uitgevoerd?
- Er is een transactie van mijn bankrekening afgeschreven die niet op mijn speleraccount is gestort. Wat kan ik doen?